Tråkiga vardagssysslor

Barnen på dagis och jag borde städa med tanke på att jag ska jobba dag två kommande dagar. Dock finns inte orken där även fast den borde det. Finns det något tråkigare än att städa och laga mat!?
Skulle vilja testa matkasse och sånt där städabonemang,men då kommer man till den ekonomiska biten.
Finns det någon som läser som har testat att ta städhjälp utifrån,isåfall vilket företag vände ni er till och är ni nöjd?
Vad kostade det och hur ofta kom städningen?
 
Ingen snö och glad för det är jag..kommer hinna bli tillräckligt less när den väl kommer.
 
Jag saknar orken att läsa böcker. Älskar att ha en bra bok att läsa,känslan när man tar tillvara på varje lugn stund för att få sätta sig med boken. Kunde läsa nonstop förut och så fort jag vaknade tog jag min bok. Nu har jag böcker,på plattan dock,men orken finns aldrig där. Eller snarare så har jag ingen ro att läsa,vet inte varför. När barnen somnat på kvällarna kan jag sätta mig tillrätta,eller när man jobbar natt. Men så fort jag börjar läsa så blir jag enormt trött och gäspar mestadels,måste läsa om samma sak flera gånger och till slut ger jag upp.
Väldigt tråkigt enligt mig!
 
Idag kan jag röra armen någorlunda som jag vill utan att det gör ont,i lördags var det omöjligt och man kände sig mest handikappad.
 
Försöka få i sig lite lunch snart och ta vara på lugnet innan vilddjuren kommer hem.
 
Postat av: Anonym

Hej! Jag hittade din blogg när jag googlade på opererad gomspalt. Min son är 4.5 månad och ska opereras för gomspalt i februari. Man har ju lite funderingar, hur gick det med matningen efter operationen. Vi har precis börjat med gröt men det får inte så bra, har du något bra tips? Skulle vara jätte kul om du ville skicka nått kort hur er lille guldklimp såg ut innan och efter operationen 😊
[email protected]
Hälsningar
Zandra Gustavsson

2014-12-23 @ 20:41:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?