1:a Mars 2015

Redan ny månad,våren är på intåg och snön ska bort.
 
Maken har jobbhelg så han sover just nu,ungarna ser på lego film och jag läser gamla inlägg från när jag var gravid med Liam. Ibland får man ta fram skämskudden över hur "barnsligt" man skrev. Får skylla på åldern.
 
Vad har hänt sedan senaste inlägget? Inte speciellt mycket,dagarna ser rätt lika ut hela tiden. Tråkigt men sant. Enda stora grejen är väl att jag och Erika bokat en resa till Turkiet i början på sep. Ska bli skönt att få komma iväg,trist att det är så lång tid kvar bara.
 
Jobbfronten ser lika död ut som vanligt. Man hankar sig fram med detta timjobb,söker annat och tittar på utbildningar. Får se vad som händer.
 
Nästa söndag är det loppis så det är bara till att leta fram allt man är less på här hemma och se om man kan få någon slant för skroten. Skrot för mig,nytt för andra.
 
Bröllopsdag närmar sig. Inget planerat och blir nog ganska lugnt skulle jag tro.
 
Har alltid så många tankar om vad jag ska skriva men det hamnar sällan här. När jag väl börjar vill jag inte skriva lägre. Konstigt det där.
 
Fortsätta att kika i arkivet nu.
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?