Foton

Jag älskar att ha foton runt omkring mig och i album. Dock har jag varit lite dålig på att framkalla senaste åren. Ska sätta mig någon kväll och göra en beställning från förra året.
 
Har köpt en vit ram som man ska ha 7 bilder i,den tänkte jag ha i sovrummet med bilder på oss och barnen.
 
Pappa har alltid haft en massa filmrullar i kylskåpet och nu har han börjat framkalla dessa. Foton från när jag var 8-15år. Vissa skickar han hit så det är roligt.
 
Idag skulle jag ha åkt iväg och rantat lite efter jobbet men får se hur det blir nu. Om jag kanske kan åka när Mange har vaknat. Måste ändå handla lite.
 
Vill ha sommar och värme nu. Kunna sitta på baksidan med en kopp svart eller åka till stranden för en heldag.
Resan till Turkiet känns väldigt långt fram men jag vet att bara sommaren kommer så går det fort.
 
Tvättmaskinen går varm här just nu,kör slut på den gamla ordentligt innan vi får den nya. Fördelen med den nya är att det är inbyggd torktumlare också så om jag hade velat fått något torkat snabbt som inatt hade det varit ett ypperligt tillfälle.
 
I söndags stod jag och Erika på loppis. Var inte så mycket folk men lite fick jag sålt. Hade lovat att Liam skulle få pengar för sina grejer och såklart gick dom ganska snabbt. Blev ingen stor förtjänst men så länge jag tjänar in bordsavgiften är jag nöjd,och det gjorde jag.
 
Får se hur länge bloggen hålls ajour denna gång.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?