Resfeber

Som rubriken lyder,min kära pojkvän (har fortfarande inte vant mig att säga pojkvän när man sagt man förut) har en enorm resfeber. Aldrig träffat någon som har på hans nivå. Jag blir ganska road på hans bekostnad men självklart tycker jag även synd om honom.

Han har hållit på med race och drifting så tänker man på det borde han inte vara rädd då risken att en olycka händer inom såna saker är betydligt högre än en flygresa. Men rädd är han iaf,så rädd att han inte kan sova på nätterna,hjärtat bultar så att jag hör det och han blir både blek och börjar gunga frenetiskt med benet när man pratar om det. Tilläggas att han är en lång karl som dessutom får sitta som en packad sill i planet.
Jag hoppas att han kan åtminstone försöka slappna av lite med mig vid sin sida. För tro det eller ej,även om jag inte förstår hans rädsla och själv älskar att flyga så kommer han få ha sin hand i min. 

På onsdag åker vi till Arlanda för att sova där och på torsdagmorgon lyfter vi. Ska bli otroligt skönt att få komma iväg och bara vara han och jag. 
Åtta månader har vi snart varit tillsammans,åtta månader som både känns som världens längsta tid men även som den snabbaste.
Jag tror att det här är precis det vi behöver💟

Just nu har jag en liten snart 6årig kille som ligger och snusar på kudden bredvid mig. Det händer sällan att han sover i min säng,nästintill aldrig. Men ikväll hände det,efter nästan 2timmars bök i sin egen säng.
Dom här två bröderna kan få även den bästa att tappa tålamodet vissa gånger och allt brister,men när dom sover..då kan man inte annat än att känna hur mammahjärtat fylls på med värme.
Många säger att det är tufft med syskon som har relativt kort glapp mellan varann och det är det. Hade jag haft facit i handen hade jag nog väntat längre innan lillen kom. Samtidigt är jag glad att det bara skiljer dryga 2åren så att dom förhoppningsvis får utbyte av varandra. Dom kommer alltid ha en kompis i sin bror på tex semestrar, fast just nu är det mest bråk ala den berömda syskonkärleken.
Två heeeelt olika personer,inte speciellt lika varandra varken till sätt eller utseende.
Bröderna Sandström,eller snarare bröderna bus.

Sommaren närmar sig och semestern med den. Men först är det som sagt resan och sen kommer lillasyster med vän hit nästa månad,det längtar vi till. En tjejkryssning är också inbokad i början på juni. Känns som att det kan bli bra det här.

Dags att försöka sova..

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?