December

Dags att titta in här igen. 


Det är som jag skrivit tidigare väldigt svårt att hålla ett bra tempo,om det går att ha ett tempo alls,på bloggen. Livet kommer emellan.

Just i skrivande stund är det en karusell av känslor i kroppen. Bra känslor!

Imorgon är en milstolpe i vårat förhållande. Tiden går fort när man har roligt. Och roligt har vi,för det mesta.

På måndagmorgon bär det av mot soligare breddgrader,nämligen till Fuerteventura. Känns som ett bra breake mellan vinterns intåg och en massa jobb.

Försöker packa men får nog slänga ner det sista precis innan avfärd till arlanda imorgon em.

Barnfri jul för oss så den biten kommer bli lugn. Lite firande hos Freddans moster och sen en myskväll i soffan bara han och jag. Nyår består av jobb för min del.

Hoppas på en helg med lillasyster i slutet av januari,vi behöver det båda två. Trots avståndet är mina tankar ofta hos henne. Och trots att vi endast delar en av våra föräldrar har hon aldrig känts som en halvsyster. Hon ÄR min syster och inget annat. 50 eller 100% gör ingen skillnad.

Ska även försöka pusha Liam till att våga flyga upp till morfar på egen hand. Finns ju hjälp för ensamresande barn som tur är.

Annars är det inte så mycket mer att säga.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?