Ett är bättre än inget

Det trillar in ett och annat inlägg emellanåt,det är det bästa jag kan göra just nu. 

Precis fått hem barnen för några dagar hos mig och en jobbhelg väntar.
Försöker planera inför sommaren men kommer inte på något specifikt som skriker yey.
Liam ska mest troligt åka till sin morfar i Luleå och får då flyga ensam för första gången. SAS erbjuder assistans för en liten summa så det ska nog gå bra. Även hans mormor vill låna honom ett tag,såklart ska lillen också få vara med mormor men separata gånger. 

Blev erbjuden en tjänst på ett annat nystartat boende precis innan vi åkte till Grekland och idag tackade jag nej. Har klurat en massa men kom fram till att jag stannar där jag är nu då lönen ändå skulle vara samma. Vårat arbetsgäng är mycket trivsamt och roligt så det är en stor faktor i mitt beslut.

Fredde står inför en husförsäljning så det är mycket pill och fix där. Snart hoppas vi på att få bo under samma tak,då kan man börja planera nästa grej som jag längtar efter.

Annars är det mesta rätt lugnt. Jag kämpar för ena sonens mående och tillvaro på dagarna,inte lätt alla gånger när man står maktlös gällande sitt barn. Hoppas på bättring snart och ett fridfullt liv för alla.

Båda sover och jag ska fortsätta att läsa i min bok.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?