Resan och barnliv

Tillbaks till verkligheten med allt vad det innebär.

Vi hade en toppenresa med sol,bad,skratt och ett frieri.
Vi kom dit en torsdag och på tisdagen gick han nervöst ner på knä. Mitt svar var självklart eftersom att han är pusselbiten som fattats i mitt liv. Ibland tror man att man har allt tills man en dag träffar den där personen som visar att man minsann inte alls haft det så bra som man velat tro.

Många kan säkert höja på både ett och två ögonbryn och tycka att det är tidigt att förlova sig efter 8mån,speciellt med tanke på att jag är nyskild. Men vet ni vad..det är inte något som bekommer varken mig eller honom. Varför vänta om allt känns bra? Vi lever bara en gång och saker kan hända när man minst anar det. Vi borde lära oss att ta vara mer på det liv vi har,för vi har bara ett och en vacker dag är det över.

En dag på resan bestod av tråkigt väder men i princip alla andra var bra. Vi tog en utflykt till knossos och njöt mest av tiden utan vardagsbestyr. Nu vill jag ha en ny resa att se framemot.

Idag fick jag hem barnen efter ca 2v hos sin pappa. Redan svettig av gormande och gnäll. Minns inte hur det är med 6åringar men är dom oerhört tjuriga!?
Läser man kändisbloggar är det sällan det skrivs om hur tufft det är med barn,hur mycket trixande det är och hur spyless man faktiskt kan bli.

Våra ungar har alltid varit fyllda av energi,den ena mer än den andra. Missförstå mig rätt nu,klart jag lever och dör för mina barn men jag älskar även den barnfria tiden när jag får vara personen Fia och inte mamman.

Tacos är beställt och gnället ökar,dags att röra sig mot spisen medans alla andra njuter av solen✌😊


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?